2013. július 15., hétfő

11.fejezet

A reggeli ébredés Zayn mellett csodálatos volt. Mindig is mellette akarok lenni, és szerintem ő is mellettem.

~~~
-Jó reggelt szépségem.- mondta reggeli rekedt hanggal.
-Jó reggelt. - suttogtam.
-Nagyon jó dolgot találtam ki mára. Készülj el, lent várlak az ebédlőben.
-Rendben! szeretlek : )
-Óóó drágám, én is téged! Siess.
Elindultam letusolni, és a nagy tusolás közben kopogás zavart meg.

~~~
-Kész vagy már?
-Úgy hallod? - kuncogtam.
-Nem. Bemehetek?
-Talán, 2 perc, addig várakozz kint.
-Láttalak már ruha nélkül,, ne stresszelj.
-Jó nem érdekel, két perc, most ocsmány vagyok.
-Nekem reggel is csodálatos vagy.
- Ugyan már! - csavartam magam köré a törölközőt. Most már bejöhetsz!
- Reméltem, hogy ez a törcsi nem lesz rajtad mikor bejövök.
- .... - nem mondtam inkább semmit
- Na? most mivan? Csak fogat mosok.
- Én is, meg sminkelek, megcisnálom a hajam.
-Siess már. Lenttalálkozunk - mondta, és adott egy puszit.

Egy fekete trikót, egy szürke magamra dobós pulcsit, fehér rövid nacit, és egy piros vans cipőt húztam magamra, egy RayBan napszemüveggel.Lerohantam, közben Zayn a lépcső alól kiugrott, és elkapott, és a dereka köré fontam a lábaim, és 5 percig csókolóztunk Letett és befogta a szemem.
-Naaa? Most hova viszel?
-Majd meglátod, bízz bennem.
-Rendben - lépkedtem óvatosan.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése