2013. július 16., kedd

13.fejezet

Elkészültünk, és Chicago felé vettük az irányt. Útközben megálltunk a Nando'snál, mert éhesek voltunk. Rendeltünk 7 csirkét pitában, és gyorsan falatoztunk, mert kevés volt az idő. Kajálás után, még elvitelre kértünk hetet, és elindultunk, hiszen az idő pénz, és a One Direction nem késhet, úgyhogy száguldoztunk az autópályán, én pedig a kocsi tetején kihajoltam és ordítottam. Fantasztikus  érzés volt. Közben Zayn a karjait a derekam köré helyezte, féltett.

-Ki ne ess, mert megöllek! - ordított fel.
-Majd én téged. Gyere ki, ez tök jó.
-Jó.

Átölelt hátulról, és adott egy puszit a nyakamra. Majd a fülembe súgta:
-Szeretlek.
-Én is Zayn.
-Ez tényleg jó! *WUHUUU* - ordított a fülembe.
-Oké, jössz egy fül-orr-gégészeti vizsgálattal.
-Adok én neked olyat! - nevetett.
-Ne hogy azt hidd hogy én neked nem. - és egy kicsit megcsikiztem az oldalát.
-Ez így nem fair!
-De, ez nagyon is fair!
Beültünk vissza a kocsiba, én a vállára hajtottam a fejem, ő birizgálta a hajam, és talán egy kicsit el is aludhattam. Ezt csak abból sejtettem hogy egy saláta volt a hajamban.
-Zayn, te ettél?
-Áááá egy kis sali! Add ide - ordított fel Niall.
-Te szent ég Niall...- morgott, és vihogott Harry
-Hagyjátok már szegény lányt- mondta Cloe.
-Emily, Emily egy saláta, Emily egy rohadt nagy saláta - énekelt Liam.
-Hagyjátok már abba! - kiáltott Zayn.
-Oké főnök - szólalt fel Niall, Harry, és Liam.
-Amúgy szívem, nem nem ettem, én is aludtam ahogy Te.
-Ja értem.
A sofőr szolt, és ki kellett pakolni, a jegyeinket megkaptuk, amik a zsebünkben lógtak. Segítettem bevinni Niall gitárját, Zayn is hozott egyet, de gondolom útközben kiesett a jegyem.
-Zayn, nem találom a belépő kártyám.
-Ezt keresed? - szólalt meg Nagy Ember.
-Juhúú, köszi, életet mentettél!
-Nincs mit Emily.
A próbán segítettem, és poénkodtam is kicsit. Niall elé toltam a kanapét, ő arcra esett , és mindenki hangos nevetésben tört ki.
-Kösz Emily....
-Ez csak a karma. A salátáért kaptad.
-Addig jó amíg el nem szakítod egy húrom.
-Haha, nem vicces. ( Az első húrelszakításom óta emlegeti.)
A srácok próbába kezdtek, én addig elrohantam a büfébe, és vettem egy kis üdítőt a srácoknak. Meg egy banánt Harrynek.
-Ó Emily, de édes vagy. - vigyorgott Harry.
- Szóra sem érdemes. Hol van Niall?
-Elszakította egy húrját. Épp húrozza a gitárt.
-Oké, most mennem kell, Ti próbáljatok tovább. - ütögettem meg a hátát.
-Na Niall? Mi van a húroddal?
-Elszakítottam.
-Legszebb öröm a káröröm?
-Persze.Na sicc *vauvau* - ugatott.
teljes röhögésben törtem ki, és elsétáltam. Egy ideig kerestem Zaynt, de nem találtam sehol, úgyhogy Cloet rángattam ki Loui kezéből, hogy elfoglaljuk a helyünket a Front Rownál, mert ki tudja hány fotós lesz ott.
-De vártam már, rég hallottam Louit énekelni. -mondta Cloe
-Én is Zaynt... Tegnap este...- nevettem el magam.
-Mikor?
-Mikor zuhanyozott.
-Jaj tényleg, együtt röhögtünk..
-Na cssss! Kezdődik.
I Wantal kezdtek, és Same mistakesel fejezték be a koncertet. 6 órás kocsiút alatt banán dobálások, rohadt saláta dobálások, és nevetgélések voltak. Hazaértünk, mindenki lezuhanyozott és aludni tértünk.
-Jó éjt Zayn, szeretlek.
-Jó éjt Em. Én is téged.
A mellkasára hajtottam a fejem, és enyhén dübörgő szíve ritmusára aludtam el.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése