2013. július 21., vasárnap

14.fejezet

Zayn és Én ma sehova nem tudtunk menni mert egész nap szakadt az eső. De mindenki talált magának elfoglaltságot. Niall szokása szerint evett, Harry telefonált jó pár lánynak. Liam hiányolta Elliet, ugyanis haza utazott, ezért szakítottak. Loui , és Cloe elvoltak egymással az emeleten, én és Zayn pedig xboxoztunk.
-Olyan jó ez a nap, se koncert, se semmi. - mondta Zayn
-Na , ja. neked jó - püffögött Liam.
-Szeretlek. - súgtam a fülébe, mire ő adott egy puszit.
-Én is. Nincs kedved kimenni cigizni? A teraszra úgysem esik.
-Jó, de nekem nincsen...
-De buta vagy adok Én!
-... -pukkadtam be.
Zayn erre megcsikizett, és én leestem a kanapéról, bevertem a derekam, és 15 percig puffogtam. Ki indultunk a teraszra, és én az ölében ültem (EZT INDÍTSD EL! ) . Puha csókjai érintették a számat, és engem pedig rázott a hideg.. Fáztam, érezte rajtam, átölelt. Csak cigiztünk, és egy szót sem szóltunk. Mosolygott, mosolyogtam. Felállt, és felemelt, lábam átkarolta a derekát, ő pedig az enyémnél fogva tartott... Lassan kisétált velem az esőre, és szakadó esőben forrtak össze ajkaink. -Szeretlek Em... -Én is.
Újabb csókokban forrtunk össze, semmi sem létezett a világon, csak Ő, és Én. Szorosan fogott, húzott magához, nem engedett el.. Éreztem , hogy Ő is fázik, ezért kimásztam a karjaiból, de sajnos a romantikus pillanatnak Niall csámcsogása vetett véget. Igen, borzasztó egy vég, de tökéletes volt velem inden perc. Beértünk, és felrohantunk a szobájába hogy átöltözzünk... Ő vetkőztetett le, miközben hatalmasat csók csatáztunk. Fölém mászott, és apró csókokat hagyott el a szája.
-Én még nem vagyok teljesen kész rá...- nyöszörögtem...Ha nagyon szeretnéd, igérd meg, hogy vigyázol rám.
-Vigyázok rád Em, ez teljesen biztos. - suttogta.
Így is lett, tökéletes első alkalom volt. Kint zuhogott az eső, apró cseppek zajait hallottuk a párkányon dübörögni, és a levegő forró volt, semmi nem zavart meg.
-Köszönöm hogy vigyáztál rám.
-Én köszönöm.
-Öltözzünk fel, mert még van egy befejezetlen meccsünk.
-Rendben, ezek után úgyis leverlek!
-Hiszem ha látom.
Lerohantunk, mindenki végig nézett rajtunk, és magukban találgatták mi történhetett odafent. A megjósolt terve Zaynnek nem úgy sikerült ahogy tervezte, legyőztem. Nem sokkal később lefeküdtünk aludni, hogy új nap virradjon ránk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése