2013. július 22., hétfő

15.fejezet

Ma a stúdióba mentünk, befejezni a BSE klip végső igazításait. Nekem a forgatás videó is nagyon tetszettek, de végül kifejlett klip, egyszerűen fantasztikus. Ezt egy csókkal és egy hatalmas öleléssel meg is mutattam Zaynnek. A srácok össze ölelkeztek, és ordítottak egy hatalmasat. Amolyan csapat kiáltás féleképpen , és nevettek egy sort . Zayn mosolyát imádom, egyszerűen fantasztikus... Páratlan, és gyönyörű, de tényleg...

Ma a Nando'sban ebédeltünk, és ismét csirkét pitában ettünk, ugyanis mindenki azt szereti a legjobban. Persze Niallen kívűl, mert ha tehetné, az egész étlapot megenné. Liam piszkálta a lábával az enyémet az asztal alatt... Mérgesen ránéztem és abba hagyta... Kóstolgatott engem... Zayn rám nézett, kérdezte mi a bajom, én csak egy semmit odavágtam neki. A rádióban megszólalt a BSE, én énekeltem, Zaynnel táncoltunk, mint Liam a klipben. Érdekesen néztünk ki, ráadásul mindenki rajtunk röhögött. De akkor megtörtén a pillanat,, és a rajongók beterítették a Nando'st. Az üzletvezető odajött, és mondta hogy a hátsó ajtón kisurranhatunk, a terv sikerült is volna, ha pér Crazy Mofos nem bújt volna el a szemetesbe. Én Zayn hátára ugrottam, Liam Niallére, Louiséra pedig Cloe, és futottunk, Hary meg csak röhögött, és már a kocsinál várt. Érdekesen néztünk ki, és a napi is így folytatódott, minden balszerencse megtörtént velünk. Lerobbant a kocsi, és Zayn tiszta olaj lett, mert ő azt hitte, hogy hatalmas autószerelő. Hát kiderült , hogy ebben Niall a szakértő, és 15 perc alatt megcsinálta. Valami gyertya izé elromlott, és ki kellett cserélni. Hazaérkeztünk nagy nehezen, és bedőltünk Wiizni, majd később megnéztük a BSE-t YT-n, és meglepődtünk a nézettségen. A srácok örültek neki. Később nyugovóra tértünk, hisz másnap várt Cambridge. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése