2013. július 31., szerda

17.fejezet

A tegnapi nap elég viharosan, de boldogan végződött. Ezt mutatta a reggel is. Én ugyan lefeküdtem egy órát aludni, de Harry felkeltett hogy Zayn vár rám odalent. Nagy nehezen lemásztam az emeletről, és kiszöktek a könnyek a szememből. Zayn reggelivel várt, és egy csokor rózsa állt egy vázában az asztalon. kicsit sem megázott műzli, és kóla.
-Zayn...hisz ez gyönyörű.
-Pont ahogy te! Sajnálom az estét. Nem szeretem Perriet, és ezt be is.... - belefolytottam a szót, és megcsókoltam.
-Hiszek neked...
*Óóóóó* - 'nyögtek' fel a többiek..
-Asszisztálni nem kell..- mosolyodtam el.
-Gyertek ti is enni. - szólalt meg Zayn.
Megreggeliztünk, és felöltöztünk. Zaynnek én választottam ki a ruháját,ami a kék - fehér pulcsijából fekete nadrágból, a fehér nike cipőjéből állt. Én egy csőnadrágot viseltem szürke magamra dobós felsővel, és fekete vans cipővel. Cambridge felé vettük az irányt, és ismét a Nando'sban ebédeltünk volna ha, én nem ordítom le Niallt, hogy már unom a Nando's-t, úgyhogy bementem Cloeval a Mc Donaldsba, hogy Zaynéket ne vegyék észre, különben soha nem jutunk el sehova. Jó sok csirke nuggetses hambit vettünk, pár hektoliter kólával. ( Persze a hektolitert nem szó szerint gondolom). Útközben a Little Mix kocsija került mellénk, hisz ma este ők is Cambridgeben koncerteztek. -Micsoda véletlen egybeesés - morogtam magamban. Perrie elbűvölően mosolygott Zaynre, de mikor észrevettem ,hogy Zayn is úgy bámul, megkértem a sofőrünket hogy álljon meg, mert rá kell gyújtsak.
-Na már megint mi van Em?
-Láttad volna, hogy néztél rá... Mit érzel iránta? -próbáltam faggatni.
-Semmit. Azt hiszem.
-Mi az, hogy azt hiszed? Tudod mit, nekem most elegem lett, kiszállok.
-Em! Várj! Nem úgy akartam.
-Hát mégis sikerült. Menj vissza Perriehez és legyetek boldogok...
-De én vele nem tudok az lenni.
-Nem érdekelsz. Nem akarlak látni...
-Várjatok, beszélek vele... - szólalt fel Cloe
-Em várj! Jönöd kell a koncertre! - ordított utánam Cloe.
-Ugyan miért? Nem láttad, hogy nézett rá?
-De ha most nem jössz és nem állsz mellé, és nem mutatod hogy szereted, akkor ne várj mást az este folyamán.
-De nem bírom, most nagyon ideges vagyok.
-Szívd el azt a k.rva cigit, és szállj be a buszba, vagy úgy megcsikizlek hogy beleesel abba a szénakazalba.
-Haha, nem félek - nyújtottam ki a nyelvem.
Eldobtam a cigit és beszálltam a kocsiba. Beültem Zayn mellé, és elaludtam, a következő pillanat az, hogy Cloe kelteget.
-Héééj drágám, vár minket Cambridge!
-Oké megyek. - felkaptam a táskám, és rohantunk a plázába, ugyanis a koncertig még volt 4 óránk.
Én szokásom szerint bővítettem a vans kollekciómat, ő pedig a karkötőit.
-Nézd, az ott nem az a kis p.csa Perrie?
-De, de oda ne menj.
-Márpedig adok neki...
-Gyere csak velem kisanyám! - fogtam meg a karját, és kicibáltam a plázából.
-Mi van drága, a megrágott pizzám nem kell? Van egy kicsi a táskámban.
-Száradjon le a veséd te mocskos ****! - téptem meg a haját. -Az én barátomra mégegyszer nem nézel így, különben nagyobbat kapsz. Megértetted?
-A tanyasi koszfészekből jött lány tud verekedni. - röhögött Perrie.
-Te viszont nem tudsz magaddal mit kezdeni - vágtam arcon.
-Ugyan, nem foglalkozok hozzád hasonlókkal. - köpött mellém.
- Remélem ezt elkapta egy paparazzo, és megjelenik holnap az újságban. Na cső kis anyám.
-Soha viszont, édes!
Ekkor hívott Zayn, és közölte velem hogy menjünk, mert van egy meglepetése. Vett nekem egy kiskutyát. Amire mindig is vágytam... Egy nagyon édes kiskutya. Leültem egy székre, és a lábszáramon tartottam meg, Hazza pedig a lábamtól nem messze figyelt.

- Ó Zayn, köszönöm.
-Szívesen drágám. 
A koncert nagyon jól sikerült, és a színpad vgén ülhettem egész végig. Egy-két lány elájult, akiket nagyon megsajnáltam, ezért a koncert végén megkértem a srácokat, hogy látogassák meg őket. Ez így is lett, és örömkönnyek csorogtak a lányok szeméből. 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett :D várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. okés, ma este nézd.;) bár, mondjuk éjfél és egy között lesz.. :S

    VálaszTörlés